Saturday, January 02, 2021

2021 - Suunnitelma

Vuodeksi 2021 en aseta tavoitteita. Saatan asettaa tavoitteita vasta sem jälkeen, kun koronapiikki on otettu ja palaan toimistoon ja saan taas puhtaan jaottelun työhön ja vapaa-aikaan.

Yleinen fiilis elämässä on, että olen kokeillut kaikenlaisia asioita eikä mikään oikein toiminut. Minulla ei ole täksi vuodeksi mitään näkemystä, mitä asioita minun pitäisi tavoitella saadakseni paremman lopputuloksen. Olen kokeillut palkkatyötä ja olen kokeillut säästää ja irtisanoutua ja tehdä omaa projektia, eikä kumpikaan tuottanut menestystä työelämässä. Olen kokeillut lukea psykologiaa ja olen kokeillut tietoisesti harjoittaa ihmissuhdetaitojani osallistumisella ja itsereflektiolla päiväkirjan ja NLP:n avulla, mutta seksielämäni on siitä huolimatta maksullinen.

No comments: